خشم محافل سیاسی تونس از سفر یك مسئول سلفی به این كشور
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، وجدی غنیم كه در نزد محافل سلفی از جایگاه خاصی برخوردار است در سفر خود به تونس تلاش دارد سخنرانی های تبلیغاتی برگزار نماید .

جنبش 'همه ما تونس هستیم' روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام كرد كه گروههای سلفی قصد دارند با برگزاری تجمع و گردهمایی در مساجد تونس عقاید ودیدگاهای خود را به مردم تحمیل كنند.

از سوی دیگر 'محمد بن نور' سخنگوی جمعیت همبستگی كه با جنبش نهضت اسلامی تونس در انتخابات هم پیمان شده بود تاكید كرد كه وجدی غنیم یك شخصیت بحث برانگیز وجنجالی است كه دیدگاه های تندی در خصوص اسلام دارد.

وی تاكید كرد: حضور وی در تونس موجب بروز عدم ثبات فكری در نزد جامعه خواهد شد و مقامات دینی تونس باید در این خصوص به افكار عمومی پاسخ دهند.

این مقام تونسی با اشاره به سفرهای سلفی های عربستان سعودی و موریتانی به تونس اعلام كرد: تلاش این افراد برای ترویج سلفی گری در تونس ظلم واقعی به حقانیت اسلام است.

در پی وقوع انقلاب در تونس و فرار 'زین العابدین بن علی' به عربستان سعودی ، مردم تونس ضمن ابراز خشم و ناراحتی خود از اقدام دولت ریاض در پناه دادن به این دیكتاتور، از فعالیت های سلفی ها در این كشور به شدت مخالفت و جلوگیری می نمایند.

سلفی ها از سوی دولت عربستان حمایت می شوند و تونسی ها از فعالیت آنان به شدت بیزار هستند.

1592

خاورم ** 1200





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , بچه ها , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: